Mer Cole & Son

Kommer ni ihåg att jag gjorde en liten tavla med Cole & Son motiv för ett tag sedan? Jag gillar mönstret Tema e Variazioni massor och därför gjorde jag en gratis beställning på tapetprover från Måleributiken för att kunna göra ännu en tavla. Den fick ta plats i hallen utanför Emmys rum eftersom det kändes lite tomt på den väggen.





Nu funderar jag på att flytta mitt brickbord till detta hörn i stället. Kanske skulle det göra sig bra där?!

På magsjukefronten är det nu lugnt, men Emmy är hos farmor och farfar och vilar upp sig ordentligt efter sin förhoppningsvis sista magsjukeomgång denna vinter. Lämpligt nog bor de på samma ort där jag jobbar, så i morgon efter jobbet får jag ta med min stora tjej hem igen. I kväll väntar såklart Grey's Anatomy och förmodligen kikar jag nog på det där städprogrammet på fyran och förfasas över mer ostädade hem än mitt... Ha en mysig kväll!

Kommentarer :

#1: fru Sätterlund

Vad fint det blev! Jag tror att brickbordet skulle göra sig bra där i hörnet. Vad skönt att ha farmor och farfar så nära och att de kan hjälpa till lite ibland! :)

Kram Therese

skriven
#2: Mari

Läckert, räcker som tavla, tänka att ha den som tapet....skulle känna mej uttittad...



Gott att det är lugnt nu....hoppas det håller i sej.



Kram!

skriven
#3: Jemps

Jättefin tavla! Anna. Allvarligt. Du är den som har mest ordning av alla jag känner! Du är helt otroligt bra på de! :-) Jag är avis... :-) Trevlig torsdag! Kram!

skriven
#4: Lotta

supefin tavla. brick bordet hade nog blivit jättefint där!!!!!!

skriven
#5: InneoUte-Malin

Vad smart! Nu ska jag också beställa tapetprover. :-) Tror att det skulle bli jättefint med ditt brickbord i den hörnan.

skriven
#6: Linda P

Fräckt! HAde också lite tankar på att trixa med tapetprover, men har inte orkat ännu :) kramen

skriven
#7: Lisa

Så fräck tavla! Tror att brickbordet kan bli bra i hörnan där! :D Åhh ja till min fasa tittade jag också på det där städprogrammet..huuuujedamig!!

Hoppas du har en mysig kväll med hela familjen! KRAM

skriven
#8: Skönt Hemma

Det där blev ju jättesnyggt! Kanske jag tar och kopierar ;)

skriven
#9: Skönt Hemma

Det där blev ju jättesnyggt! Kanske jag tar och kopierar ;)

skriven
#10: Dahlarna

Hej hej!



Vad kul att du fixade en tavla av tapetprovet! Fint! Skulle säkert vara superfint med brickbordet där!



Vad spännande & kul det låter med en Tysklandsresa! Det är verkligen skoj att få göra andra saker med eleverna ibland. Jag var i Spanien för några år sedan. Har tyvärr blivit mindre med resmöjligheter sedan jag "bara" blev kurator... Men på måndag-tisdag ska jag till Göteborg på kurs & sova på Design-hotell igen! :-)



Du har kolla på läget... Ja - nu har min helg börjat. Har haft 4 riktigt intensiva dagar, så jag har lite svårt att koppla av nu.. Men det kommer väl.. Minstingen är dock riktigt förkyld & mannen har varit hemma med honom ons-tors. Så han blir hemma med mig imorgon också.



Dekorplasten har jag köpt på Bauhaus & Colorama. I webshoppen www.mellmine.se finns massor av olika dekorplast!



KRAMAR I MASSOR!

skriven
#11: saravillfara

Vilken fin och fiffig tavla, bra idé!

skriven

Kommentera inlägget här :