Kundkväll på Village

Som jag nämnde i förra inlägget firar Village i min stad ettårsjubileum och i kväll avslutades firandet med en kundkväll. Där bjöds det på massor med inspiration med bland annat lite prat om vårens trender och vad de upplevt på Formex. Gott tilltugg fanns det också och det är ju inte det sämsta en tisdag kväll :-) Jag tycker det finns så mycket snyggt att välja bland ur vårkollektionen med en massa gult och lila. Gult blir jag mer och mer sugen på att plocka in som accentfärg, men eftersom det redan finns en del grönt här hemma i skåpen kommer jag nog att satsa på den färgen även denna vår. Jag köpte lite smått och gott men kom också hem med ett stort platt paket.


299 kronor fick jag betala för detta brickbord. Ovanför det ska jag hänga upp ljuslyktan som jag köpte i söndags så snart jag Mathias är på borrhumör.

Ni ser, jag fick lite guldkant även denna tisdag som fram till kl 19 när kundkvällen började inte varit allt för trevlig. Tack för det Village!

Kommentarer :

#1: Mari

Är jag avis????????????? Känner mej som hulken så grön är jag. Hittade en bricka i skafferiet för någon timma sen och kom att tänka på brickbord....

Så snyggt ditt var, skulle göra sej perfekt här hemma. Ska minsann prata med dotterns kompis om en sån där kväll eller fjäska lite och få rabatt kanske....



Såg oxå att de hade mycket gult men jag kan inte rå för att jag tycker det är påsk......men grönt är skönt. Ska oxå försöka få in nån accentfärg fast jag vet hur det slutar......vit och svart!!



Kram från den gröna!!

skriven
#2: Carola

Jasså du var där också:)undra om vi var där sammtidigt:)nu blev jag nyfiken om vi var där båda två vid samma tillfälle:)men jag gjorde inget fynd:(Ha en fortsatt bra kväll:)

skriven
#3: dahlarna

ÅHHH vilket fint brickbord! LYCKLIGA DU - säger jag igen! Jag vill också ha Village här & jag vill också gå på kundkväll.... Det kommer att bli supersnyggt med ljuslyktan ovanför!!! Du får försöka att få till kundkvällar i mysiga affärer varje tisdag - så att du kommer ihop tisdagen som en positiv dag!! :-) Nu är tisdgen över & helgen närmar sig med stormsteg! Lycka va?? :-)

KRAMISAR!!!!

skriven
#4: Lisa

Hej Anna! Kikar in i din trevliga blogg. Kul att se ert fina hus. Hoppas allt är bra med er. Kram Lisa

skriven
#5: Lotta

wow vilket pangpris!!

skriven
#6: Petra

Shit vad billigt! Jag vill också gå på sådana kundkvällar. Ha en toppen onsdag! Kram

skriven
#7: fru Sätterlund

Vad bra att det händer massa positiva saker på tisdagskvällarna så att dagen avslutas på ett positivt sätt :)



Önskar att vi hade Village här i närheten, de har så mycket fint:)

Kram

skriven
#8: Skönt Hemma

Kanonsnyggt brickbord! ...har ett själv ;) som favoritlampan står på: http://skonthemma.blogg.se/2009/january/utkast-for-en.html



Trevlig kväll!

skriven
#9: Inspirera mera

Åh vilket fint brickbord!

Kram Sandra

skriven
#10: Sofie

Snyggt! Och vilket fynd :) Söta ljuslyktor också. Önskar vi hade Village här med, de verkar ha så mycket fint i sortimentet. Trevlig helg! Kram, Sofie

skriven

Kommentera inlägget här :