Äntligen x 2

Äntligen har jag hunnit en sväng på Village för att få titta och känna på alla vårnyheter som kommit in. Även om inte allt kommit än så säger jag WOW! Village håller verkligen måttet :-) Lite nytt fick jag också med mig hem som tur var.


Den här läckra ljuslyktan kunde jag bara inte motstå. När vi får tid ska den hängas upp i ett mörkt hörn i vardagsrummet. Priset för denna var 119 kr.


Village i min stad firar just nu 1-årsjubileum och dagens erbjudande var bland annat den här brickan för 19 kr styck.

Det andra som jag kan säga äntligen om är att jag äntligen fixat en bättre blöjförvaring än att bara ha blöjpåsarna stående på golvet.


På Åhléns hallavdelning hittade jag den här förvaringsfickan, men jag tror att den kommer att fungera minst lika bra ovanför skötbordet som den gör i en hall. Bara Ebba låter bli att dra i den så...

Jag hoppas att ni haft en skön helg och att ni får en bra början på den nya veckan! Visst är det skönt att dagarna bara blir ljusare och ljusare?! Kram på er!

Kommentarer :

#1: dahlarna

Vilka FINA inköp du har gjort! Jag är så avis att du har så nära tillgång till Village!!!! ;-) Hoppas att du får en bra start på veckan! Har du hunnit samla på dig en massa extra krafter inför tisdagen? KRAMISAR!!!!

skriven
#2: Mari

Ljuslyktan har jag inte sett. Supermysig. Var inne där i lördags men lite svårt när man hade rullstol med sej. Village är min favoritaffär.....svårt att gissa va?



Brickan var ju superläcker....jag älskar brickor.

Förvaringen är jättebra, allt nära till hands.



Ha en bra måndag och kram!!

skriven
#3: Ulli

Village tillhör en favoritbutik. Massor av grejer med hög vill-ha kvot. Har kikat på den hängande lyktan. Riktigt läcker!



Lycka till i utlottningen!

Kram Ulli

skriven
#4: Petra

Smart med förvaringen för blöjor osv! Jag funderar på vart vi skulle ha vårt skötbord om vi någon gång skaffar barn, toaletten är alldeles för liten? Hihi Kram

skriven
#5: Annelie

Riktigt snygga grejor du hittat!

Jag skulle inte tvekat att köpa ljuslyktan jag heller...synd bara att inte Village finns i min stad. ( Eller är det tur för ekonimin kanske?!)

skriven
#6: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Så mycket snyggt! Jag måste in på Village någon dag känner jag. Hoppas du haft en härlig helg! Kram kram

skriven
#7: dahlarna

Hej! Jag har något till dig på min blogg! Hoppas att du får lite kraft av det inför morgondagen! :-) KRAMISAR!!!

skriven
#8: Monika

Läcker ljuslykta, det är roligt med lite annorlunda saker. Vilken smart förvaring. Nu när man snart måste köpa in blöjor igen så är det en god tanke att förvara dem nånstans. Bra tips!

skriven
#9: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

skriven
#10: isabels värld

Älskar Village! Hittar alltid massor jag vill ha där. Måste dit snart och spana in vårnyheterna! Ha en trevlig kväll! kram Pernilla

skriven
#11: jenny

vilka fina inköp du gjort!! brickan förstår jag verkligen att du inte kunde låta bli. 19 kr är ju som fått:-)

Smart med förvaringsfickorna sådär till blöjorna. Mycket snyggt!!

Kram/jenny

skriven
#12: Tjohalia

Åh vad jag ser fram emot att gå på Village nu!

Kram Sandra

skriven
#13: Emma

Ni har det så underbart fint hos er, gillar ALLT=) Den ljuslyktan du inhandlat på VILLAGE skulle jag inte tacka Nej till!!! Ha det bra, kramar emmsan

skriven

Kommentera inlägget här :