Familjen och Happy Lights

Det är kul när det händer mycket, som till exempel tjejernas aktiviteter eller roligheter med vänner. Ibland kan det däremot leda till att kvalitetstiden med bara familjen blir lidande, så i helgen har både jag och Mathias skrivit in "familjen" i våra kalendrar och därmed kan inget annat bokas in. Skönt och värdefullt! Det är inte så att vi alltid måste skriva in tid för oss i kalendern, men med en man på chefsposition och en lärarfru med högar av sånt som kan jobbas med hemma under förtroendetiden, kan det vara bra att markera tid som inte får upptas av annat, varken av jobb eller andra fritidssysselsättningar. 
 
I går kväll hade vi tid att sätta ihop och upp den nyanlända ljusslingan från Happy Lights som jag beställt från inreda.com. Den hamnade i vardagsrummet vid spaljén ovanför trappan, vilket medför att ljuset sprids ner till hallen också. 
 
 
 
 
 
 
Jag vill också passa på att skicka ett varmt grattis till min fina svärmor som fyller jämnt i dag! Vi längtar efter att få fira dig ordentligt framöver :-) 
 
Hoppas att ni som kikar in här får en fortsatt skön helg!
 
Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Linda

Åh så fint Anna!
Hoppas du och familjen får en riktigt härlig helg! Kram!

Svar: Tack fina du! :-) Trevlig helg! Kram
Anna

skriven
#2: amandacatrin

Gud vad fint ni har det hemma! :)

Svar: Tack snälla! :-)
Anna

skriven
#3: sandra

snyggt:D

Svar: Tack! :-)
Anna

skriven
#4: Emma

Åh så fint, älskar dessa bollar, vill ha:) Ha det bra, kram emma

Svar: Tack! Ja, jag är så förtjust i mina snowballs ;-) Ha en fin helg! KRAM
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :