För alltid

I går hade vi en skön hemmalördag och pysslade på med lite allt möjligt. Bland annat tog jag mig äntligen för att rama in printet "för alltid" som jag beställt till min och Mathias bröllopsdag i februari. Det är så klart duktiga Ylva Skarp som står för den snygga skriften. Inramningen ledde sedan till att vi också satte upp tre Ribba ovanför sängen och att jag tog tag i mina klädhögar som låg och snodde energi. Skönt när ett rum som ska vara vilsamt blir just det!
 
 
 
 
 
 
 
Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Erika

Vilket snyggt print! Den tror jag att jag också ska beställa! :)

Älskar att få inspiration från din blogg.

Hoppas att vi ses snart! Kram, kram

Svar: Tack snälla vännen! Jag blir så glad av dina ord :-) Klart att du och J ska ha ett print ;-)

Jag hoppas också att vi ses snart! KRAMAR
Anna

skriven
#2: Emma

Så himla fint, hennes print är verkligen fina:) Vilken fin header du fixat! Trevlig helg, kramar

Svar: Ja, Ylva Skarp kan :-) Tack snälla! Ha en fin helg du också! KRAM
Anna

skriven

Kommentera inlägget här :