Cole & son-tavla

För en tid sedan såg jag ett inlägg på någons blogg (påminn mig gärna om vilken!) där bloggerskan hade gjort en Cole & son inspirerad tavla. I går när jag gick igenom en gammal reklamhög hittade jag ett kuvert från Sköna Hem där de använt sig av en tapet från Cole & son på sitt kuvert. Minnesbilden av tavlan jag sett gjorde att jag själv blev sugen på att göra något av det fina kuvertet. Det kändes alldeles för fint för att kastas bort! Jag klippte ut cirklarna och klistrade fast dem på ett A4-blad och sen in i en ram och så här blev resultatet:




På denna bild ser ni även en skymt av vår nyaste familjemedlem, kampfisken Lo som vi fick i julklapp av flickornas farbror.

Jag är hemma och vabbar i dag också, men än så länge har ingen fler insjuknat i magsjuka. Eftersom vi har sportlov nästa vecka vore det inte helt fel om vi får vara friska nu. Jag önskar er alla en mysig fredag!

Kommentarer :

#1: fru Sätterlund

Tavlan blev jättefin :) Hoppas ni andra klarar er från magsjuka. Vi har haft sportlov den här veckan men mina har haft influensan :( Det blev sjuklov här hemma...

Trevlig helg!

Kram Therese

skriven
#2: InneoUte-Malin

Så fint! :-)

skriven
#3: Inspirera Mera

Vad fint det blev! Åh du har sex and the city boxen, den skulle inte vara dum att ha hemma. Trevlig helg, kram Sandra

skriven
#4: Änglahår

Cool!

Hoppas ni klarar er så ni får ett mysigt lov nästa vecka.



/Änglahår

skriven
#5: Inspirera Mera

Vad roligt att du är med och tävlar. Lycka till och ha en trevlig helg! Kram Sandra

skriven
#6: Madeleine

det blev ju riktigt snyggt =) Kreativt =)

skriven
#7: Dahlarna

Vilken KUL idé! Och snyggt blev det också!!



Tråkigt att du måste VAB:a, men förhoppningsvis är magsjukan borta i er familj nu! NU HAR DU SPORTLOV! HÄRLIGT!!! BAMSEKRAMAR från mig!

skriven
#8: Mari

Snyggt det blev och vilken snilleblixt.....



Kram!!

skriven
#9: Emma

Riktigt snyggt, min mamma har den som tavla fast hon haranvänt sej av ett tapetprov som satts fast på en cansvastavla! Gillar motivet=) Ha en skön Lördag, kramar emmsan

skriven
#10: Anette

Vilket bra tips. Vad skulle man göra utan alla dessa suveräna bloggar:) Om du vill vara med i ytterliggare en tävling så kan du kika in på min blogg. Jag lottar ut ett namnsmycke.

Kramar Anette

skriven
#11: Malin Inspiration & design

Anna; Tusen tack! Kul att du tycker om det. Trivs otroligt bra med den gröna nyansen. Tidigare har jag mest kört lime och olivfärgade nyanser så denna gröna är helt ny färg här hemma vilket känns kul och spännande. :) Klart du ska hitta på något kul med handdukarna. Kanske sy kuddar eller rama in? :) Trevlig Söndag på dig med! Kram



SUPERFIN TAVLA!!!

skriven
#12: HUSnrNIO

Vad fin tavlan blev.

skriven

Kommentera inlägget här :