Ljusslingan Rio

Mysbelysning känns trevligt och välkomnande i en hall, så därför har Rio från Rusta fått hamna på vårt klädträd.







Både Emmy och Ebba är väldigt förtjusta i ljusslingan och vill att den ska tändas direkt när vi kommer hem om kvällarna. Periodiska systemet finns fortfarande i mina tankar för hallen, men det skulle alltså sitta på den andra väggen. Det är mycket nära nu att jag klickar hem det...

Fortsätt gärna att vara med och tävla om praktiska snyggingen PURO! Tre svar och lite tur är allt som krävs :-)

Kommentarer :

#1: Emma

Så mysigt, har me satt upp den slingan fast i vardagsrummet:) Den e kanon! Ha det bra, kramar emma

skriven
#2: Jenny

Jag är sugen på att ha den på altanen :-) Får se om det blir verklighet! Tycker den är jättefin!

Kram Jenny

skriven
#3: Linda

OJ vad snyggt!!! Riktigt läckert blev det!!

Jag tror det kan bli jättebra med det periodiska systemet på väggem kör på!

skriven
#4: Dessi at [Home and desire]

Jag tänkte jag skulle kika in på Rusta i morgon och se om de har den här! :)



Kramar!

skriven
#5: Carina - inspirera

Vilken härlig ljusklick! Nu måste jag besöka Rusta och kolla in närmare...

Kramen.

skriven
#6: Lina

Mysbelys!

skriven
#7: Anna (bAGus)

Snyggt, ser riktigt höstmysigt ut!

skriven
#8: A-s

Oj vad fint! Måste genast kolla in den. Fin sida du har också, mycket inspirerande. Måste fråga vad det är för träd som ljusslingan sitter runt?? Nyfiken :) Kram från en annan Öviksbo

skriven
#9: Sofia

Så fint det blev!!! Jag tänkte den ljusslingan ska bli min oxå, men har inte varit i några affärer på länge! :)

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :