Bricka i böjträ

Ni ska veta att det värmer när jag kikar in här och läser era omtänksamma kommentarer i mitt förra inlägg. Tack snälla ni! Jag känner mig fortfarande lite stel i nacken, men det gör inte ont som tur är. Nu gruvar jag mig bara för när jag ska tvingas köra den där älgrika sträckan i mörker på E4:an igen. Jag undrar om jag kan få styra min arbetstid till bara vid dagsljus?!

När jag var på Åhléns i går hittade jag en fin vit bricka i böjträ. Förutom i den lilla varianten som jag köpte finns den även i en större storlek och som sängbricka.





Att köpa brickor är en av mina laster. Med brickor kan man lätt förändra piffet i köket och det gillar jag!

Nu är det bara är några dagar kvar innan tävlingen jag har i samarbete med Nicsam avslutas. Gå in och tävla här!


Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Brickor kan man väl aldrig få för många av ;) En riktigt söt sak det där...

Kramen.

skriven
#2: Annas inspiration

Åh så otäckt med älgen,

hoppas det onda i din nacke försvinner snart.



Snygga brickor!

kramar Anna

skriven
#3: petran

men oj vad hemskt med älgen! vilken tur det gick hyffsat bra ändå, kunde varit värre. Usch men jag förstår att det är läskigt att köra nu när det är mörkt!



Japp vi ska på festen! hörde att ni skulle dit, gud va kul! får vi träffas lite mer! kram

skriven
#4: Linda

Ååh, tjusigt!! Förstår din last till fullo, jag har en exakt likadan... =D

skriven
#5: Malin

Vackert! Verkligen mysstämming. Jättefin bricka.



Vilken tur du hade. Puh! Riktigt otäckt. Hoppas att du snart är återställd. både fysiskt och mentalt.

skriven
#6: A D I N A

fin blogg!

skriven
#7: ① ♛` ❤ » $aara ① ♛` ❤

jättefint !

skriven
#8: Johanna.B

Så fint! Så enkelt men ändå så rätt! :)



Kram

/Johanna

skriven

Kommentera inlägget här :