Partytajm

I lördags fyllde Emmy nio år och i kväll hade hon bjudit in sina kompisar på pizza- och filmkväll. Temat gick i silver och tillbehören som till exempel ballonger, godispåsar och popcornboxar beställde vi från partytajm. Jag kan varmt rekommendera att beställa tillbehören från dem när det är dags att ha kalas eller party. Just silverballongerna som jag beställde skulle komma någon dag senare än det övriga och då ringde de och frågade när partyt skulle vara, ifall ballongerna inte skulle hinna fram i tid. Det är bra service!
 
Det är med varmt mammahjärta jag avrundar denna fredagkväll. Emmys kommentar om kvällen var "jag älskade mitt party" och hennes kompisar sa "det här var en riktig fest". Bättre betyg går inte att få!
 
 
Privat bild från Instagram.

Kommentarer :

#1: CrimsonAnna-vardagslyckans sköldmö

Pizza och filmkväll är alltid mysigt oavsett ålder på gästerna =) Kul med silvertemat.

skriven
#2: Helen.HUSnrNIO

Tack för tips! Ska lägga till sidan och försöka komma ihåg att besöka den när det nalkas kalas nästa gång.

skriven

Kommentera inlägget här :