Hoppa hage

Inspirationen kan slå till vid de mest oväntade tillfällen och denna gång fick jag ett ryck efter att ha suttit och slötittat i tidningar så här på självaste nyårsdagen. I senaste numret av Family Living hittade jag en idé jag tokgillade och ville testa direkt, nämligen att tejpa en hopphage. Jag valde ytan mellan soffan och malmbyråerna i vardagsrummet. Till en början mätte jag och försökte vara noggrann, men sedan använde jag mig bara av golvets linjer och ögonmåttet. Kanske skulle siffrorna ha kunnat centreras mer, men jag blev så ivrig att få det klart. Nu är det i alla fall bara att hoppa!
 
 
Privat mobilbild.

Kommentarer :

#1: pysseliten

glada barn antar jag ;) Kul och lätt att ta bort .

skriven
#2: Lina

Åh vad fiffigt! Den idén sparar jag till min pojke blir lite större :-)

skriven
#3: CrimsonAnna-vardagslyckans sköldmö

Kul idé =) Nu har jag inte barn men det kan ju vara en bra idé när man får barn på besök ju.

skriven
#4: Mormorsglamour-pyssel och inredning

Men vad kul! Ville även passa på att önska dig ett gott nytt!
Kommer du i nästa vecka på formex?
Kram
HElena

skriven
#5: Anonym

Åh det här tänker jag verkligen göra... var köpte du tejoen och hur mkt gick åt ungefär? Mvh Maria

skriven
#6: Anna

Vad roligt att du gillar idén Maria :-) Min washitejp har jag beställt från http://shop.darlingthings.se/
Det gick åt nästan en hel vit rulle och inte riktigt lika mycket svart.

skriven

Kommentera inlägget här :