Vitt

I går kväll efter att vi varit på mysigt 5-årskalas för en av Ebbas bästisar tog jag en runda på stan för att hitta en ny vinterjacka. Fy vad jag tycker det är svårt med jackor nu för tiden! Min förra var det inget fel på, men efter att Vero Moda reat ut den har jag sett minst en handfull 60-plussare i den... Ni kanske tycker jag är löjlig, men där var min gräns nådd! Jag hittade i alla fall en svart snygging på MQ och som tur är tar de inte hem massvis av varje jacka, så nu kanske jag slipper ha en tantjacka i år ;-)

Nu till vad rubriken syftar på. Förutom nya jackan köpte jag också en ljusstake på Village och ungefär samtidigt som jag åkte hemåt började det snöa. Den ligger kvar än efter en kall natt. Därför är det nu nytt vitt både på tv-bänken och utanför fönstret.

Kommentarer :

#1: CrimsonAnna

Jag ler igenkännande åt din upplevelse med jackan. Hade en liknande när döskallarna var som hetast-då var det kluvet att vara hårdrockare;)

Jag måste också få säga att det är extra fint att ditt svarta ljus är tänt. Det är ju det bästa med din blogg-att det är inredning för ett levande hem

skriven
#2: Hanna - whiterainbow

Jag kan inte annat än hålla med dig om jackan.. :)

skriven
#3: Emma

Hoppas på mer snö så du får mycket användning för din nya jacka:) Ljusstaken är jättefin! Ha det bra, kram emma

skriven
#4: Karin

Fin blogg! Mysigt med lite snö. Vi hade lite frost ute idag och det var också mysigt.

skriven
#5: Emma

Håller helt med dig om jackan :-) Ljusstaken var riktigt fin. Kram/Emma

skriven

Kommentera inlägget här :