Vad hände?

Oj oj oj, här har det varit öken länge nu... Jag som kände mig redo att starta upp bloggen igen efter sommaren, men så blev det visst inte. Vad var det då som hände? Jo, inget mer allvarligt än att vardagen åt upp min tid och ork. Det har varit allt från omdömesskrivande, träningar för både oss och flickorna, Mathias jobb som avdelningsansvarig med ofantligt mycket jobb under en period och sist men inte minst en del roligheter som Ebbas femårsfirande, kvartersfest och besök av långväga gäster.
 
Ett forum där jag syns betydligt oftare är Instagram, där jag också heter Tomteboanna om ni skulle vilja följa mig där. Gör gärna det!
 
Här kommer ett gäng bilder från just Instagram och vårt vardagsrum i oktoberskrud. 
 
 
 
 
 
Hur är allt med er fina bloggbesökare? Jag har kikat in hos er, men inte varit så bra på att kommentera den sista tiden. Jag vågar inte lova när jag är tillbaka här igen, men berätta gärna om du läst detta inlägg så blir jag jätteglad ;-) KRAM
 
Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Jenny

Klart jag läser 😊
Mysigt hemma hos er i oktoberskrud! Kram på dig

skriven
#2: Linda

Jag har varit här!! :D
Kram och må gott!

skriven
#3: Hanna - whiterainbow

Välkommen tillbaka:) hoppas du återkommer inom kort;-) tänk lite vinter/sen höst mys och julförberrdande..

Kram

skriven
#4: CrimsonAnna

Jag har läst=) Du kommer tillbaka=)

skriven
#5: isa ( på rustaupp)

Det låter som en härligt uppehåll gumman.
Kalasande, familje tid och träning är inte illa att hinna med i alla vardagliga bestyr och måsten det heller. Grymt kul att hör aifrån dig igen!! <3 Bloggen är inet allt (se på mig) man behöver leva lite i verkliga livet också. ;) <3 Men du är en ikon i denna bloggvärld så jag vill inet att du slutar bloggar dock!!! :) Lite då och när du känner för det passar mig och alla dina läsare och vänner bäst!! Puss på dig gumman

skriven
#6: [email protected]

Hej fina du! Jag har läst :) ha ingen panik över bloggen, hinn med det viktigaste i livet, dvs livet. Jag har också dragit ner på bloggandet för en tid för den tog för mycket tid av livet.
Sköt om dig
Kram
Helena

skriven
#7: Jennie

Läst och längtat efter dina inlägg :)

Kram på dig

skriven
#8: Louise

Vad glad jag blev av att se ett inlägg från dig. Superfint!! Ta det lugnt bloggen ska inte kännas som ett måste! Kramar

skriven
#9: alexandra

Hej igen!! fina instagram bilder.ta den tid som kommer med bloggen.Man ska inte känna press eller måste för att blogga.Kram A

skriven

Kommentera inlägget här :