Tidningstips

Plaza Magazine är en ny upptäckt för mig och då en positiv sådan. Den innehåller mycket av det jag gillar: inredning, mode, design och arkitektur. Framför allt märks det att de lägger ner tid på sina foton och det är flera jag skulle kunna tänka mig att riva ut och rama in. Kolla bara på denna framsida:



I kväll har jag fått värsta adrenalinkicken efter att ha joggat 4 kilometer. Jag vet, det är ingen rekordsträcka, men för en som precis kommit i gång är det en stor framgång. Det allra bästa är känslan efteråt att ha klarat av det och att jag dessutom tyckte det var roligt :-) Det är bra med draghjälp!

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Louise

Tycker du är superduktig :)

Skönt med motion & det jobbigaste är att börja.



Ha en fin måndag

skriven
#2: Jenny

Heja Anna! Även vi har smugit igång löparsäsongen inför loppet vi ska springa i juni :-)

Kram!

skriven
#3: Viktoria

Hmm, ingen tidning jag testat än. Verkar dock rätt spännand så ska ta mig en närmare titt på den :) tack för tipset!

skriven

Kommentera inlägget här :