Bildbevis



På väggen i sovrummet hänger min nummerlapp från Vårruset, som jag laddat för och nu även genomfört. Jag är så stolt över mig själv att jag klarade det! Det hade jag inte gjort utan gänget som jag åkte dit med och jag är så glad att jag tackade ja när jag blev tillfrågad. Vi hade en riktigt mysig kväll (nåväl, de där 5 kilometrarna var ruskigt svettiga måste jag erkänna) och nu känner jag mig peppad att hålla i det här. Om inte annat kommer jag att få en påminnelse varje gång jag slår upp mina ögon om morgonen, för det är inte för dekorations skull jag hängt upp den där...

Trevlig helg!

P.S. Jag undrar varför de envisas med att särskriva Vårruset?! Svensklärararen i mig skriker "ord som sägs ihop ska också skrivas ihop", men det är en petitess i sammanhanget ;-) D.S.

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Louise

Klart du ska vara stolt, bra gjort!

skriven
#2: Jenny

Du är såååå duktig Anna - grymt jobbat!

Ha en trevlig helg! Kram

skriven
#3: Dessi at [Home and desire]

Bra jobbat! :D



Kram och ha en fin helg!

skriven
#4: Anna

Hej jag tror jag hittade hit länkat från någon annan blogg och ska erkänna att jag har smygläst din mysiga blogg ett tag. Anyway, jag heter också Anna och bor på Tomtebo :P

skriven
#5: Emma

Bra jobbat, ska du vara stolt över:) Ha en bra mors dag, kramar

skriven
#6: Linda

Haha! Jag tänkte samma sak (om särskrivningen) och skrattade högt för mig själv när jag kom till slutet av ditt inlägg! :-)

skriven

Kommentera inlägget här :