Avkoppling

Våra dagar i Malmö bestod inte bara av NKOTBSB, utan även av en hel del avkoppling.


Vi studerade den tyska Malmökartan som vi fått med oss från flygplatsen och laddade med Ramlösa och massor av musik.


En kaffe eller två med gott tillbehör på uteserveringar blev det fler än en gång. Espresso House får gärna öppna här hemma också!


Vi njöt av värmen på Lilla Torget.


...och funderade på ännu mer fika :-)


...men gjorde ett besök på Form/Design Center i stället.

Dagarna i Malmö med Erika fyllde verkligen på mitt energibatteri och jag känner mig nu som en mycket gladare mamma och fru. Att vara hemifrån i två dagar har fått mitt hjärta att klappa lite extra varje gång jag ser min man och jag blir varm i hjärtat när jag tittar på flickornas teckningar och meddelanden de tillverkat medan jag var borta. Dessa skulle jag enligt instruktioner leta efter i Ebbas nya garderober och piggades upp mitt i natten, efter ett försenat flyg, av: "Vad bra att du kom hem mamma. Vi har saknat dig". Mina sessor!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Frida

Själv gladdes jag åt Subway och ett fik vi hittade på "shoppinggatan". Fast det där med att ladda batterierna känner jag igen. Mentalt alltså. För jag har varit riktigt trött hela veckan.Det måste vara sömnbristen :D

skriven
#2: Louise

Mysigt & välbehövligt att komma hemifrån ;)

Man uppskattar allting mer då.

Ha en fantastisk helg

Kram

skriven
#3: Liw - gravid

såg ut som en mysig dag =)

sv: ja vi är riktigt nöjda med tapeten, märks kanske att vi boar? :)

skriven
#4: Dessi at [Home and desire]

Åh. Men har ni inte Espresso House? Finns ju i vartenda hörn i Skåne, nästan ;)



Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :