Gult är rätt!

Liksom många andra i min omgivning har jag nu drabbats av förkylning och feber. Det smög sig på och bröt ut ordentligt lagom till att jag levererat resultaten på nationella provet i svenska till eleverna. När kroppen slappnade av var det visst fritt fram för viruset i stället. Denna förmiddag är DVD-spelaren laddad med Supersnälla Silversara och Stålhenrik som Ebba mer än gärna tittar på. Jag gillar egentligen inte att hon sitter och tittar på film på våra lediga fredagar, men när jag inte orkar sysselsätta henne med annat får det helt enkelt bli så.

Nerbäddad i sängen har jag sällskap av senaste numret av Sköna Hem som jag precis börjat prenumerera på igen. Jag tittar mer än gärna på bilderna med vitamininjektioner i gult, vilket passar mig perfekt just nu. Gult är verkligen en färg som stärker sin ställning och som allt fler vågar satsa på i sina hem. Jättekul!





Fler bilder och produktinformation finns här.

Bilder lånade från skonahem.com

Kommentarer :

#1: Mormorsglamour

Hoppas att du kryar på dig snart, ingen kul att vara sjuk. Men Sköna hems nummer brukar alltid pigga upp lite extra. Sköt om dig nu!

Kram

Helena

skriven
#2: Louise

Krya på dig & hoppas du snart blir frisk.

Ja, gult är så underbart snyggt. Jag måste addera lite till här hemma.



Kram

skriven
#3: Frida

Krya på dig!



Kram!

skriven
#4: pysseliten

härligt vårigt och vad fint det vart med bitt gast det var fint innan med ;) Krya på dig

skriven
#5: Dessi at [Home and desire]

Ja. Jag är själv en liten "guling". Ha en skön helg!

skriven
#6: Sofia - Lite om inredning

Älskar gult! =)

Krya på dig gumman, inte roligt att vara sjuk... :(

KRAM!!!

skriven
#7: Haga 26

Snyggt,har oxå funderat på att ta in lite gult iaf nu till Påsk.Har precis själv börjat blogga lite.Länkar till dig = )Och krya på dig!!

skriven
#8: Linda

Blommorna är inköpta på Ikea! Så har du nåt sånt i närheten så är det bara att åka :) Hoppas du hittar på dom! Dom är ju grymma, jag har faktiskt bara såna hemma, dom får vatten en gång i månaden om dom har tur och lever i alla fall :)

Må så gott!

Kram!

skriven
#9: Helen.HUSnrNIO - Vinn en ryggsäck full med Smoothie

Är man inte helt pigg så är dvd absolut ok tycker !

Krya på dig!!!

skriven

Kommentera inlägget här :