De två hallarna

Förra helgen blev fondväggen i hallen vit och denna helg är det väggarna i lilla hallen utanför Emmys rum och badrummet som fått tre lager vitfärg på sig. Det känns fräscht med vitt, men framför allt känns det nu mer enhetligt på bottenvåningen. Nu är det bara golven som borde bytas ut...

Först en bild på hur tapeten i lilla hallen såg ut före:


Efter:








Postlådan som hänger precis vid Emmys dörr fanns tidigare i Emmas ägo, men då den inte kom till användning hemma hos henne passade jag på när hon la ut några bloppisprylar på sin blogg.

Era krya-på-hälsningar har hjälpt, för nu mår jag mycket bättre :-) Halva dagen i dag har spenderats på säsongens sista innebandysammandrag där jag åter igen fick imponeras över Emmys bollkänsla. Jag är så glad över att hon inte ärvt min noll koll på boll. Just nu sitter Ebba och en kompis och målar vattenfärg vid köksbordet, så det är bäst att jag flyttar mitt fokus dit. Jag vill ju gärna behålla mitt kök vitt ;-)

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Sofia - Lite om inredning

Det blir jättefint vännen!! Skönt att du mår bättre oxå!! :)

Sv: ja det stod: Om du kan läsa detta får du diska idag. ;)

Kramis!

skriven
#2: Emma

Åhå så snyggt de blev:) Vitt funkar ju alltid, så fina detaljer du har me, postlådan gjorde sej kanon mot det vita! Skönt att du mår bättre, här är det jag som legat nerbäddad idag:( Ha en mysig kväll, kram emma

skriven
#3: Dessi at [Home and desire]

Så fint, så fint! Vi ska också måla om en fondvägg här hemma och tänkjer vit färg ;) Som vanligt! Men vi står alltid och velar vilket märke på färg vi ska köpa, vad valde ni?



Kram!

skriven
#4: Petran på DesignInsight

Men vad fräscht! vitt gillas :)



idag har jag städat och gjort om i sovrummet, jag som gillar det lugna i ett sovrum valde helt plötsligt massor av färg. Får se hur länge det blir kvar ;)



kramis

skriven
#5: Louise

Vit är alltid lika snyggt!!! Lätt att inreda till ;)

Skönt att du mår bättre, inget vidare att vara sjuk.

Haha...det sker på sekunder när barn är i farten ;)

Ha det gott

Kram

skriven
#6: Anna

Hej,tack för din fina kommentar,råkade ju tyvärr bara ta bort den.Klantigt..jag vet.Fint de blev i hallen,ljust och fräsht.Skönt att du mår bättre.Kram!

skriven
#7: Jenny

Det är svårt att sätta ord på tillfredställelsen av när man fått förändra något som inte känts helt bra - det blev kanonfint! Vitt är så bra :-)

Ha en bra vecka!

Kram Jenny

skriven
#8: Annas inspiration

Jättsnyggt! :)

skönt att du mår bättre!



Kramkram

skriven
#9: sara

Gillar verkligen tavlan ovanför postlådan, får man fråga hur du fått tag i den?

skriven
#10: Johanna - Husliv, Renoveringar & Pyssel

Ni har det verkligen superfint hemma !

skriven
#11: Helen.HUSnrNIO

Så himla snyggt!!!

skriven

Kommentera inlägget här :