I ett hotellrum på Legoland

Efter två mobilinlägg och åtta dagar på resande fot är jag nu tillbaka här på bloggen då vi i kväll har kommit hem från en fantastisk semestertur. Vi har hunnit uppleva släktmys i Göteborg, bus och spännande upplevelser på Legoland, känt på pulsen i Kiel och njutit av lyx till havs. Jag tänkte dela med mig av några ögonblick från vår vecka och jag börjar med hotellet på Legoland, där vi hade turen att få en juniorsvit i stället för ett standardrum :-)






Här sov jag och Mathias. Inte helt fel att somna bredvid Arne Jacobsen heller...


Emmy och Ebbas bäddar där överraskningar väntade på kuddarna när vi anlände.











Vi är alla fyra mer än nöjda med vår vistelse på Legoland och jag rekommenderar varmt ett besök där! Nu ska jag njuta av att få sova i min alldeles egna säng igen.

Bilder: privata

Kommentera inlägget här :