Fortsättning på tema arbetsplats

2012:s första inlägg fortsätter i samma anda som jag avslutade 2011 här på bloggen. Som jag skrev i ett av mina senaste inlägg tar jag till mig mycket inspiration om hur jag kan förbättra vårt gäst- och arbetsrum. Via Livet Hemma kommer dessa bilder från en hemkär inredares lägenhet:





Vi har en liknande bokylla, inte fullt lika hög, som skulle må bra av att rensas och struktureras. Många vita tidskriftssamlare och ett innehåll som är både liggande och stående är tips jag ska ta till mig.

Hoppas ni haft en fin start på det nya året!

Foto: Nina Broberg/IKEA Livet Hemma

Kommentarer :

#1: Emma

Härliga inspirationsbiler, så bra att samla på sej och sno idéerna man gillar! Behöver oxå göra klart vårt kontor, jag har gjort det halvdant känner jag å sen blev de jul. Nytt år nya tag:) Ha det bra, kram emma

skriven
#2: Dessi at [Home and desire]

Så snyggt det ser ut! :)

skriven
#3: Malin

Fiiint! Ska bli kul att se vad ni hittar på. :-)

skriven
#4: Carina - inspirera

Riktigt tjusigt...jag är ju så svag för vitt...och ordning! Och nu när det blivit nytt år så hoppas man ju att inspirationen ska infinna sig att få till lite mera ordning!

God fortsättning på 2012.

Kramen.

skriven
#5: Hanna - Whiterainbow

de var snyggt med siffrorna på mapparna. jag ska numrera upp mina mappar i kontoret :)

skriven

Kommentera inlägget här :