Den nakna sanningen i datarummet

Det är inte det rum jag är mest stolt över i vårt hus, men här kommer bilder på hur det ser ut i vårt data- och gästrum just nu, innan all rensning och fixandet är klart.


Arbetsplatsen som äntligen har fått lite arbetsyta igen.


Vågöfåtöljerna får i princip bara plats här inne då våra övriga få förrådsutrymmen är överfulla.




På en upphöjning på andra sidan av rummet, som de förra ägarna byggde då de tog halva garaget till detta rum, har vi en bäddsoffa och vår gamla tjock-tv som passar perfekt för Emmys X-boxspelande.


Just det, en bokhylla till och en motionscykel har också sina platser här inne...

Som ni ser finns det en del att göra här inne, men det är främst ordning, förvaring och piffande jag tänker mig. Fondtapeten och de vita väggarna samt förvaringshyllorna ovanför skrivbordet är jag nöjd med. Det är själva helheten som är svår att få ihop tycker jag. Tips mottages tacksamt om du får någon omedelbar tanke efter att ha sett dessa bilder ;-)

Kommentarer :

#1: pysseliten

tyvärr om man har ett extra rum så blir det oftas överfullt med allt man spar på .Men jag tycker att dets er fint ut i ert . Bra med att gömma saker i kartonger/ boxar då blir det inte så rörigt .Lycka till !Kram

skriven
#2: A-s

Vi ska också ta tag i vårt kontor snart...tapeterna är rivna sedan länge men vet inte riktigt hur jag vill göra?! Ska man satsa på tapet el fortsätta med det vita... Ser ut som ni är på god väg, det eviga rensandet tar ju alltid mest tid :) Ha en trevlig helg!!

skriven
#3: Nea

Åå! Härlig grön tapet! :D

skriven

Kommentera inlägget här :