Brasa

I söndags hade jag och min fina vän M en heldag med shopping på IKEA och Birsta. Med mig hem följde bland annat en IKEA 365+ Brasa och den står nu på Malmbyrån under trappan. Det gäller att ha en stöttålig lampa där, eftersom lilla hallen utanför Emmys rum också fungerar som innebandyplan under stora delar av hennes vakna tid.







Vi drog i gång med utvecklingssamtal för våra nior i går, vilket betyder att min arbetsdag blir lite längre ett par dagar i veckan. Bloggen prioriteras därför inte som nummer ett just nu, men jag blir jätteglad när jag märker att ni kikat in här ändå :-)

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Louise

Jättefint!!!

skriven
#2: Jessika

Här är en till som diggar Brasa-lampan. Har faktiskt både en svart och en vit! Är så härligt att de går att dimra oxå. Passade jättefint där :)

skriven
#3: Frida

Va snyggt du har det! Jag gillar det!

Måste fara på IKEA snart och handla lite.

Fick pengar över sen resan så jag kan gå riktig "wild and crazy".



Lycka till med utvecklingssamtalen!

skriven
#4: Petran på DesignInsight

men den gillar jag! fint det blev!

Såg du den där lampan som du bloggade om innan? den runda? sååå sugen på den :)



kämpa på med samtalen! förstår att det är en dryg period! kram

skriven
#5: Hanna - Whiterainbow

dom är snygga dom där brasa! fint med vitt-vitt i hallen:)

skriven
#6: Sofia

Men fint det blev!! :) Mysbelysning ju! :)

Kram!

skriven
#7: LInda

Åh, lyckliga du!! Jag har varit jättesugen på precis den där i vitt att ha bredvid tv'n hur länge som helst. Avis, avis, avis... :) Superfint blev det iaf! :)

skriven
#8: A-s

Fint! Den har jag velat ha länge som golvlampa! Jadu jag känner precis som du..tiden räcker inte alltid till och inspirationen går upp och ned. Just nu massor av jobb och prio att bara vara. Tack för din kommentar och ha en mysig helg. Sköt om dig i kylan!

skriven

Kommentera inlägget här :