The sun

Ett presentkort på Village blev i dag till en ny tavla på byrån. Det fanns flera snygga motiv att välja bland, men jag fastnade för ett som påminner om att ljusare tider kommer...



Ni har väl förresten inte missat att Village nu öppnat sin webshop? Perfekt för er som inte har någon butik i er stad :-)

Veckorna går snabbt och det är äntligen fredag igen. Den här helgen finns det ingen risk för att det blir långtråkigt. I kväll kör vi after work med hela skolområdet och i morgon är det innebandysammandrag för Emmy, sen ska hon på kalas och därefter ska jag på tjejfest, eller mammafest som Ebba kallar det. Två kvällar med festligheter hör inte till vanligheterna för mig, så jag passar på att vara chaufför i kväll och sparar vinflaskan till i morgon. Jag vill ju inte riskera att vara helt utslagen på söndag när rättningshögen ska minska. Ha en trevlig helg!

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Sofia

Den tavlan är jättefin!! Och vilken rolig helg du ska ha!!! :) Trevlig helg till er!! Kram!

skriven
#2: Emma

Älskar tavlan, stod och velade när jag handlade och för mej blev det "a cosy day at home" men skulle gärna ha hela högen, så fina:) Din passa kanon där! Ha en trevlig helg och hoppas du får det trevligt på alla fester:) Kram emma

skriven
#3: Louise

Jättefin tavla ;) låter som en toppen helg, lite egentid är aldrig fel.

Kram

skriven
#4: Hanna - whiterainbow

Den tavlan är riktigt fin!! Jag vill göra mig ett besök till village men har så långt till närmsta! Känns som att en Sthlm resa är närmare;-)Haha får bli en vårtripp.



Ha en trevlig kväll! Kram

skriven
#5: Dessi at [Home and desire]

Wow, då är det bara Granit kvar att öppna! :) Tavlan är urfin!



Kram!

skriven
#6: SANDRA

så fin :)

skriven

Kommentera inlägget här :