Stars and stripes

En ny favorit i min garderob är scarfen som Anine Bing gjort för Blingo. Förutom att jag tycker att den är snygg är den mjuk, härligt stor och i ekologisk bomull. Jag har haft den runt halsen ända sedan jag fick den för några dagar sedan och den piffar lätt upp ett enfärgat basplagg. Ett linne från kollektionen Stars and stripes beställdes också och det är minst lika skönt.





Nu väntar innebandysammandrag för Emmy och Mathias, medan jag och Ebba ska på stan en sväng innan vi möts upp alla fyra igen och beger oss till Fjällräven Center för att fira Humlan och förhoppningsvis se MODO besegra Färjestad. Skön lördag på er!

Uppdatering: Det där med seger gick ju mindre bra...

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Malin

Väldigt tjusig! En sådan skulle gärna få finnas i min garderob också. :-)

skriven
#2: Emma

Åh så snygg, vill verkligen ha, äger inga scarves fast jag gärna skulle vilja, denna var ju så snygg, ser skön ut me:) Ha det bra, kramar emma

skriven

Kommentera inlägget här :