Spole och tråd

Hur snygga är inte dessa svartvita godbitar från Village? Jag kan villigt erkänna att jag redan har ljusstakar så att jag klarar mig, men de här känns verkligen lockande...
 
Pressbild från Village.
 
Vad roligt att ni är kvar :-) I går kväll satt jag och plöjde IKEA-katalogen, senaste numret av Sköna Hem och några annonsblad. Jag är så sugen på att förändra lite här hemma, men jag vet inte riktigt var jag ska börja. På hösten blir min längtan efter något nytt och förändring alltid stor. Det antar jag att jag inte är ensam om?

Kommentarer :

#1: Hanna

Riktigt snygga! Ja det är väl så att man har alldeles för många men i bland är det svårt att motstå iaf.

Håller med om att man får ett enormt sug efter förändring nu när hösten (snart) är här!

skriven
#2: CrimsonAnna

Har också ett stort sug av förändring hemma. Tyvärr har inte livet givit mig tid att ta itu med det ännu.

skriven

Kommentera inlägget här :