"Var dags fest"

Nej, det är inte så att jag, som är allergisk mot särskrivningar, plötsligt har gått bananas och börjat särskiva. "Var dags fest" är namnet på IKEA:s nya inspirationsbok där vi kan hitta roliga dukningstips, recept och härliga bilder. Varje dag finns möjligheter till fest helt enkelt, stora som små.







Ett tips som är lätt och billigt att inspireras av är att servera smårätter i äggkoppar placerade i äggkartongen. Det gäller bara att komma ihåg att inte platta till kartongerna och slänga till återvinningen.

Äntligen är vi inne i påskveckan hör ni!

Bilder: ikea.se/livethemma (där du just nu kan ta del av detta DIY på fågelägg)

Kommentarer :

#1: Sofia - Lite om inredning

hihi roligt tips. Ja härligt med påskvecka nu! Jobbar bara 4 dagar! :)

Kram!!

skriven
#2: Frida

Vilket roligt tips!

skriven
#3: pysseliten

oj då du vet ju hur illa jag brukar få till till det med mina särksrivningar ;) Men jag vet att du föstår det jag skiver ändå .Kram och glad påsk !!!

skriven
#4: Louise

Roligt tips!!

Glad påsk

Kram

skriven
#5: Helen.HUSnrNIO

Förstår att det känns bra att den är dold på dottern glömde jag skriva...!

skriven

Kommentera inlägget här :