Ett äpple till fröken

Jag gillar vitt och jag gillar äpplen. Därför blev jag jätteglad när jag tidigare i veckan fick detta ljus i form av ett äpple av en kollega. Tack M för att du tänkte på mig när du såg det! Jag blev jätteglad :-)



Just nu pågår ihopskruvning av skrivbord och snart också av nya garderober till Ebba. Vi har varit på IKEA i dag, men hade tyvärr en tid att passa här hemma och därför hann jag inte kolla på allt jag hade tänkt. Vi fastnade allt för länge på funderingar kring garderoberna. Till slut bestämde vi oss för en PAX-lösning och då tog det tid att planera inredningen. Jag hoppas och tror att det var värt att tänka till lite extra. Att det måste bli en resa söderut snart igen är jag å andra sidan heller inte så ledsen över ;-)

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Ett tjusigt äpple...så kul att få presenter!

Alltid kul att förbättra och förändra hemma...ser fram emot resultatet!

Kramen.

skriven
#2: CrimsonAnna

Mycket fint ljus-att det har varit tänt gör att det bara blir mer likt ett riktigt äpple:)

skriven
#3: Louise

Jättefint ljus, förstår att du blev glad.

Spännande att få se hur det blir! Ja det är viktigt att tänka till för att få det efter sina behov.

Kram

skriven
#4: Louise

Jättefint ljus, förstår att du blev glad.

Spännande att få se hur det blir! Ja det är viktigt att tänka till för att få det efter sina behov.

Kram

skriven
#5: Anna

Vilken fin present! Omtänksamt!

skriven
#6: pysseliten

fint kom på att jag har ett med nu i turost det måste ut på altan :)

skriven

Kommentera inlägget här :