Hallen är mitt aber

Hjälp mig med min hall någon! Jag skulle önska att någon bara kom hit och tog ut all inredning och alla saker i hallen och sedan viftade med sitt trollspö och hittade en lösning som fungerar bra i vardagen. Vi har en långsmal hall som mest känns som en korridor full av skor och jackor. En garderob med skjutdörrar skulle kunna vara en bra lösning, men sådana kostar en hel del och jag vill ha ordning nu! Jag får se om det finns energi över att fundera kring detta i helgen, men så länge kollar jag på snyggingsaker som får en trist hall att lyfta.

Från skonahem.com har jag valt ut två bilder till min inspirationsmapp. Jag gillar särskilt den med gula detaljer, eftersom det är den färgen som piggar upp vår hall i nuläget.





I väntan på trollspöet önskar jag er en fin start på helgen!

Bilder lånade från Sköna Hem.

Kommentarer :

#1: Emma

Tycker eran hall e jättefin men jag känner igen mej i de du skriver, känner likadant här hemma, fast vi har en stor fyrkantig hall och det känns som man använder en fjärdedel av hallens yta, svårt att få till de:) Fina inspirationsbilder, gult e en härlig färg! Ha en skön kväll, kram emma

skriven
#2: Hanna - whiterainbow

Du har inte funderat på att sätta någon typ av garderob och i stället för skjutdörrar sätta upp en skena från Ikea och ha ett tyg eller flera tyget, typ paneler??:) är ju ett alternativ till skjutdörrar..



Jag funderar själv på hur vi ska göra med hallen?! Om man ska ha en sko hylla och en tamburmajor(?) eller vad de heter bredvid i stället för en vanlig hederlig hängare.. För våra jackor ska bi hänga in i en garderob som redan finns.. Ja de är mkt funderingar;)



Kram

skriven
#3: Linda

Vår hall är också en långsmal korridor... Därför ville vi också ha en garderob med skjutdörrar, men vi resonerade som ni, det är allt för dyrt. Därför köpte vi Bestå ( som redan fanns i ALLA andra rum i huset ), ca 210 cm hög, slängde på dörrar och så hade vi varsin garderob!

Kommer förresten ett inlägg om det ikväll, har köpt lite ny inredning till dom =)

Lycka till med hallprojektet!

Och jag tror, jag TROOOOR att Brynäs visst ligger före Modo i tabellen? =D

skriven

Kommentera inlägget här :