Silvermetallic

Förra veckans inspirationsbild från Livet Hemma har funnits på min näthinna sedan den landade i min mailbox.



Snygga föremål i silvermetallic och rostfritt stål i olika former är utan tvekan väldigt effektfulla att ha tillsammans. Jag har som ni vet svårt att ta in starka färger i mitt hem, förutom i hallen där jag fortsätter med gult, och då är silvermetallic en perfekt färg att matcha med det vita och gråa som mitt hem just nu mest består av. Om min lillasyster skulle vara trött på sitt fat (jag har glömt vad det heter...) så kan jag mer än gärna låna det ;-) Det gör sig nog fint till mina Rönås ljusstakar.

Foto: Nina Broberg/IKEA Livet Hemma

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Så tjusigt...

Så här på höstkanten behövs lite nytänk ;)

Kramen.

skriven
#2: Lina

Snyggt! Ska tänka på dig, men just nu ligger det snyggt på vår köksbänk!

skriven
#3: Hanna - Whiterainbow

Jag har denna silverskärm som lampa, gillar det glänsande mot mitt annars svart vita hem :)

skriven
#4: Annie

Snyggt snyggt så snyggt !

skriven
#5: ylwawiie

Sysslar inte med awarder egentligen men lite kul var det. Så du har fått dig en! ;)

skriven

Kommentera inlägget här :