Periodic System

Min man är civilingenjör inom kemi och kan bland annat alltså det periodiska systemet som ett rinnande vatten. Ferm Living har snygga wallstickers, bland annat det som heter just Periodic System. Jag har länge längtat efter att byta ut fondtapeten i hallen och ett hett alternativ just nu är att måla väggen vit och klistra upp periodiska systemet. Det om något skulle kännas som ett personligt välkomnande!



Flera av Ferm Livings tapeter och wallstickers finns hos wallstore.se och jag hittade denna i samband med att jag tipsade min syster och hennes sambo om den här. De bor i vårt barndomshem sedan några månader tillbaka, så att tipsa dem är lätt, då jag känner till varje vinkel och vrå i huset. Jag tror att fåglarna skulle göra sig kanon hemma hos dem och det ska bli spännande att se vad de väljer.

Fredag betyder ledig dag för mig och Ebba. Just nu laddar vi för hennes 4-årskontroll, men sedan ska vi bara ta det lugnt och dona här hemma innan det är dags att hämta Emmy från skolan och innebandyträningen. Ha en fin fredag!

Bild lånad från wallstore.se med tillåtelse.

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Åh, vad jag är svag för dessa bokstäver... Dessa gillade jag jättemycket - fast jag inte är så haj på själva periodiska systemet...

Trevlig helg!

Kramen.

skriven
#2: Dessi at [Home and desire]

Det hade blivit väldigt personligt och coolt! Jag älskar de där ljusstakarna också från Ferm Living... Galet fina!



Ha en skön helg!



KRAM!

skriven
#3: Lina - Hus och Bus

Den idén tycker jag att du ska förverkliga. Supersnyggt!

skriven

Kommentera inlägget här :