My Washi

Jag är en av alla dem som inspirerats och fallit för alla inspirationsbilder som cirkulerat på den japanska washitejpens användningsområden den senaste tiden. Då jag inte kände mig så sugen på att beställa från något annat land blev jag mycket glad när söta Dessi tipsade om att washi finns att köpa på darlingthings.se. Efter en mycket snabb leveranstid har jag nu fyra rullar i min ägo. Nu väntar jag bara på att få tid att tejpa loss!





Här och här finns bilder jag inspirerats av.

Tack för era gratulationer till Ebba i går!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Annas inspiration

Grattis till lillan i efterskott!



Roligt att prova någon ny inredningsdetalj :)

kram

skriven
#2: Dessi at [Home and desire]

Tack för fina länkar! Själv var jag så bra på att tipsa så innan jag hunnit beställa så var flera sorter slut! Som tur är får Ylva in nytt i nästa vecka, då så ;)



Kram!

skriven
#3: Sofia

Så fina! Har oxå tänkt att beställa därifrån, men det blir väl nån gång när det har hunnit bli omodernt! ;)

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :