Pelargon

Det känns så tråkigt att bloggen blir lidande, men just nu är det så mycket annat som tar min ork och energi. Jag blir jätteglad när jag ser på statistiken att ni kikar in här ändå och vill passa på att tipsa om att fina tyget pelargon från Village också kommit in som vaxduk. Jag ska ta fram måttbandet och mäta hur mycket jag behöver till ett visst litet projekt jag tänker mig, för detta tyg skulle minsann göra sig riktigt bra till det.



Nu hoppas jag att denna helg bjuder på fint väder och den vila jag känner att jag behöver. Jag önskar er en riktigt skön helg också!

Pressbild från village.se

Kommentarer :

#1: Anonym

Vilket sommarfräscht mönster.

skriven
#2: Isa

Hej finast!!!

Så kul att se ett inlägg från dig :)

känner så igen mig i tidsbristen och tänker på dig varje gång som jag öppnar bloglovin!!

Hoppas att det inte är någonting tråkigt som tar din energi utan att det bara är vardagen som är energi tjuven!! :)



Hoppas att du får en lugn helg och jag ska dansa soldansen för dig ;)

Kramar i massor och va rädd om dig!!!!

skriven
#3: Sofia

Fint!! Jag har oxå tidsbrist och min blogg blir lidande! Men alltid lika kul o titta in här! :)

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :