Färgklickar

Att jag är svag för äpplen vet nog ni som följt mig här på bloggen. Därför slog jag till direkt när jag fick chansen att köpa två färgklickar i form av äppelburkar från finaste Isabella.





När vi hade kvar ekluckorna tyckte jag att det var svårt att ta in till exempel orange, men med den alldeles vita basen passar vilken färgklick som helst. Jag har även varit framme med klickfingret hos en webshop jag upptäckte alldeles nyligen, nämnligen Call it Design. Där finns många favoriter, så den är väl värt ett besök.

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Lala

Ta gärna en närmare titt på detta inlägg hos mig:)

http://lalabings.blogspot.com/2011/05/namnsmycken.html

skriven
#2: Emma

Underbara äpplen!

skriven
#3: Hanna - Whiterainbow

De är så fina äpplena! Håller med, när man har vitt kan man addera vilken färg som helst.. men mot Ek tycker inte jag heller att allt passar till..!



Kram

skriven
#4: Dessi - Home and desire

Finfina äpplen vännen! Är sjukt sugen på att beställa hem två muggar från Koloni Sthlm!



Dagarna går så fort med lille Vilmer! Just nu kämpar vi för att han ska gå upp i vikt då han endast gått upp 150 g sen födelsen... Gick ner lite för mycket på BB också så vi kämpar på...



Ha en skön helg!

Kram!

skriven
#5: Sofia

Jättefina äpplen!! :)

Spännande med ny fondvägg, vet du vad du vill ha? :)

Vårt färdiga badrum lär nog dröja till hösten... nu till sommaren vill mannen vara ute o jobba med huspanelen! :)

Hoppas du har en bra helg oxå! Kram!!

skriven

Kommentera inlägget här :