Äntligen Web!

Som jag har väntat på att Village ska få in fina brickan Web. Efter problem med produktionen har den nu äntligen kommit ut i butik och finns i både svart och grönt. Det är service att kunna skriva upp sig på en lista och så ringer butiken när de fått in efterlängtade varor och vill man då fortfarande ha varan lägger de undan den tills man har tid att hämta den. Priset för en Web är 29 kr styck, så därför blev det en i varje färg för min del.









Äntligen helg dessutom! Vår helg började med premiärmatch nu i kväll för Emmys fotbollslag. Regnet öste ner, men vi åkte ändå iväg alla fyra eftersom det kändes som ett stort tillfälle. Tjejerna spelar mot lag som är ett år äldre då det inte blev någon serie för 04:orna. Kvällens match slutade i förlust med 5-2, men Emmy var nöjd ändå eftersom det var hon som gjorde målen :-) Fikaförsäljning fanns, så Ebba var nöjd hon med. "Mamma, nu vill min hals ha mer fika" konstaterade hon i halvlek och slog till på en rulltårta. Är det fredagkväll och fotbollsmatch så är det. Ha en fin start på helgen!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Sofia

Jag har en sån grön! de är fina! :)

Kram!

skriven
#2: Dessi - Home and desire

Vilken service! Jag hade också gärna haft en av varje! Kanske ska susa inom Village i morgon... :)



Ha en skön helg vännen!

KRAM!

skriven
#3: Jenny

Härligt med nytt - och kul med en butik med service!

Ha en fin helg ni med, hoppas vädret blir bättre!

Kram Jenny

skriven
#4: Frida

Åh! Fotboll! Här måste vi vänta ett år til innan det hela drar igång....



Ha en bra helg!

skriven
#5: Anna

Ååå vilka fina, tyvärr har vi inte Village i Skellefteå =(



/Anna

skriven
#6: K. Stamberg

Oj, vilken kanonservice! Och snygga brickor var det ju också. ;)

skriven
#7: Emma

Du har nog rätt angående erat super snajsiga vitrinskåp, jag kan inte heller hitta det på IKEAS hemsida :-( Men som du säger får jag se om jag kan hitta ett liknande :-) Tack så jätte mycket för att du tog dig tid att svara



Kram Emma

skriven
#8: Hanna - Whiterainbow

Vilken snygg bricka :)

skriven
#9: Hanna - Whiterainbow

Ja men visst är de fina kuddarna!



Kram

skriven
#10: Carina - inspirera

Riktigt snygga var de brickorna! Och brickor kan man väl aldrig få för många av...

Vilken härlig kommentar om fikat...

Nu ser jag fram emot nästa helg!

Kramen.

skriven

Kommentera inlägget här :