Vårfräscht?

Detta sportlov började inte riktigt som planerat. Jag hade visserligen en väldigt mysig dag på stan med min vän M i går, men jag hittade inget vårfräscht till hemmet som jag skrev att jag var ute efter. I stället hittade jag två par skor, varav ett par härligt gröna conversekopior. Den största faktorn att lovet inte började som jag tänkt var att stackars Ebba drabbades av magsjuka natten mot i dag. Jag var uppe med henne en gång i timmen från klockan ett, så både hon och jag har trivts allra bäst framför tv:n i dag. Nu sover hon igen och jag hoppas för hennes skull att denna natt blir lugn.






Jag ska ha dessa skor på jobbet innan det är läge för att promenera fram längs snö- och slaskfria gator.

Hemmet känns inte särskilt vårfräscht när hemska magsjukan slagit till, så jag har kört ett stadrace nu i kväll. Något som känns desto fräschare är att Mathias hunnit måla om i tvättstugan under helgen. Han tyckte det var lika bra att fixa till där inne nu när vi bytt ut varmvattenberedaren och fått ett lägre skåp än tidigare. I stället för nougatfärgade väggar har vi nu ett vitt och härligt sken som hjälper de små fönstren på traven. Det känns bra!

Nej, lovet fick inte den start vi hade hoppats på, men vi får i alla fall vara hemma och kurera oss i lugn och ro. Sen tycker jag att Ebba fyllt sin kvot av sjukdomar för en lång tid framöver.

Hoppas du haft en fin helg!

Kommentarer :

#1: Maud

Hej! Har försökt att få tag i den welcome skylten länge...men fanns aldrig i lager och nu hiitar jag inte sidan längre ;(...har du nåt tips?

Hoppas allt e bättre med er, kram

skriven
#2: Sandra | Inspirera Mera

Huvva stackarn inte roligt med magsjuka

skriven
#3: Jenny

Fy vad det är hemskt med denna pest-sjuka, även här kräktes lillebror ett par ggr i torsdags och sen dess är han dålig i magen :-( VART ÄR VÅREN?

Puh, man behöver den nu eller vad säger du? :-)



Kram Jenny

skriven
#4: Carina - inspirera

Hoppas hon piggar på sig snabbt! Inget kul att vara sjuk...

Riktigt snygga skor du har hittat iallafall...grönt är skönt!

Kramen.

skriven
#5: Dessi - Home and desire

Fina skor! Trist med magsjuka... Men kul att tvättstugan fick ny färg. Det gör mycket!



Kram Dessi

skriven
#6: Erica

Får man fråga vart du hittat de snygga gröna skorna `?

skriven
#7: Anna

Erica: De gröna skorna finns på Din Sko :-)

skriven
#8: Anonym

Å va härligt och fräscht att Mathias hunnit måla om i tvättstuga. Ett bra initsiativ tycker jag att det låter som :) Roligt att du blev nöjd det låter mycket ljusare!!! Men va du har snygga saker hemma!! galet avis på dem gröna skorna!! Nu vill jag genast åka till skopunkten för att shopa ju, läste att din var köpta på din sko dock. Skit snygga ret ut sagt!!!!! Jag vill ha gröna gula och röda så ska ta en sväng förbi båda ;)

Vart har du köpt trädet som ni har på väggen gumman??? Den var så snygg den med!!!



tack för tattoo berömmet hjärtat martin blev så glad!! Kram

skriven
#9: isa

Virr hönan själv förra komentaren var från mig men det förstod du nog :P Kram

skriven
#10: Liw

saknar också mina converse... =)

skriven

Kommentera inlägget här :