Uppskattning

Detta var precis vad jag behövde just nu! Uppskattning och glädjen att få dela med sig och inspirera är det som gör bloggandet så roligt :-)

Mathias har påbörjat trapprenoveringen med att måla spaljen, räcket och delar av trappstegen. Just nu har vi fastnat och funderar över hur vi ska ha ovansidan på själva stegen. Hur ska mattbitarna ligga för att det ska se snyggast ut eller ska vi måla i stället? Det är små bekymmer, men när vi väl ska fixa trappan vill vi ju att det ska bli bra!

I övrigt går all min ork till att få vardagslivet och jobbet att gå ihop samtidigt som jag skriver omdömen till flera klasser som ska ha sina utvecklingssamtal. Vi ses på andra sidan denna fullt-upp-period! KRAM

Kommentarer :

#1: Frida

Glöm inte att andas under fullt-upp-perioden! Ses på andra sidan! Kram!

skriven
#2: Carina - inspirera

Vad kul med lite uppskattning! Det värmer alltid...

Vissa perioder är ju "värre" än andra..."det är bara att släppa kontrollen och glida med", sa någon till mig när jag var mer stressad än vanligt!

Ta det lugnt!

Kramen.

skriven
#3: Petran på DesignInsight

Vad roligt för dig! Kul att de hittade åt dina fina bilder :)

Ibland är vardagen sjukt stressig förstår att det är mycket med omdömen hit och dit. Här hemma gör vi absolut ingenting trampar omkring på samma ställe känns det som vi vill liksom ha nåt att göra men det sket ju sig den här gången med!

skriven
#4: Sofia

Vad kul!! :)

Hoppas det blir lugnare för er snart!

Kram!

skriven
#5: pysseliten

super fina bilder längtar som bara den till sommar just nu när det vräker ner här hemma .

skriven
#6: DAHLARNA - Viktoria

Åh vad kul! Kanonfina bilder - längtar så till sommaren när jag ser dina fina bilder!

Sååå spännande med trapprenovering! Vi behöver ju göra något liknande, så jag kommer att följa denna renovering ordentligt! KRAMISAR!!!

skriven

Kommentera inlägget här :