There is no place like home

Nu är sportlovet för oss norrlänningar äntligen här! Jag ser fram emot att få spendera mer tid i hemmets lugna vrå, men samtidigt njuta av härligt vårväder och kanske en och annan avstickare. Jag och flickorna är nu lediga i nio dagar och det har aldrig känts mer välbehövligt. Bara mina små kan hålla sams så...

 

Mitt sportlov inleds med en dag på stan med en kär vän i morgon. Jag känner för att kika på något vårfräscht till hemmet. Med de plusgrader som varit i dag börjar mina vårkänslor vakna till liv på riktigt. Jag önskar er alla en trevlig start på helgen!

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Härligt att vara lediga tillsammans... vi har redan jobbat på en hel veckan efter sportlovet här i södern! Men nu våras det - härligt!

Livet blir minsann lite lättare då.

Ha en skön ledighet!

Kramen.

skriven
#2: Petran på DesignInsight

Låter lyxigt! härligt med lov sådär på vårkanten! brukar våra lite jobbigt att jobba dagarna när det är sportlov. Hur mycket barn som helst på jobbet, det springs och skriks himla mycket just denna vecka. Men det är väl ok :) Oftast har föräldrarna en tendens att släppa barnen på leksaksavdelning "leka här medan mamma titta" ingen höjdare...Hoppas du får en underbart lov! Ska klura lite på tyget..:)

skriven
#3: Frida

Ha en fin helg och njut av ledigheten!

KRAM!

skriven
#4: Sandra | Inspirera Mera

Åh vad härligt med sportlov!

skriven
#5: Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

Hej på dig! :) Ursäkta om du inte vill ha en sån här kommentar.. Men just nu har jag en jättebra tävling på min blogg där du kan vinna en tandblekning från simplesmile, ett utav Sveriges bästa! Allt du behöver göra är i princip att kommentera! Kika gärna in och missa inte det. :D



http://caydens.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-en-tandblekning.html

skriven
#6: Dessi - Home and desire

Har också den fina tavlan från Isaform, i svart! Hänger i vår hall och hälsar gästerna välkomna, men är sugen på att hänga in den i sovrummet istället!



Hoppas du har en underbar helg!

skriven

Kommentera inlägget här :