Must haves från KG Design

KG Design är ett företag som enligt mig lyckas förena form och funktion om och om igen. Sedan tidigare har jag magnethållarna för knivar och underläggen pastill och blomma utspridda här och var i huset. På hemsidan har jag spanat in några nya produkter som jag hoppas hittar hem till mig framöver.

Triplets är en serie ljusstakar som precis som övriga produkter från KG lanseras i flera färger.
Triplets är en serie ljusstakar som precis som andra produkter från KG lanseras i flera färger.


Underlägget Blomma i skogsgrönt känns som en färg för mig just nu :-)


Mr Uggly som flaskkork.


Birdie fungerar både som dekoration och kapsylöppnare. Form och funktion när de är som bäst!

De flesta av vårens nyheter kommer att finnas i butik i början av april. Om du vill läsa mer om dem kan du göra det här.

Ebba fick i dag återvända till dagis för första gången sedan innan sportlovet. I morse åkte Mathias i väg med två flickor och återvände nästan lika snabbt med en. Efter att han lämnat av Ebba sa Emmy att hon hade ont i magen och sedan hann hon inte säga så mycket mer innan... ja, jag kan skriva så mycket som så att M fick ägna förmiddagen åt att rengöra baksätet på bilen... Fy, alla dessa sjukdomar kommer att göra mig mer eller mindre galen till slut tror jag. Vi är minst sagt inne i en ond spiral.

Pressbilder från KG Design.

Kommentarer :

#1: af nord- en blogg om inredning

Föll för triplets ljusstaken. Supersnygg!

Kram

Helena

skriven
#2: Petran på DesignInsight

jag gillade många av dessa urgulliga saker, kapsylöppnaren var ju superfin!

skojjar du? är det mer sjukdom? Ni måste vara hårt drabbad! Vad jobbigt att inte få bli frisk utan det bara börjar om. huvva stackars barn!



Du jag har inte fått något mejl och jag är sååå nyfiken! krams

skriven
#3: Dessi - Home and desire

Birdie var ju grym! Den måste jag leta upp. Har dock inte så många butiker i närheten som säljer KG Design... Trist med mer sjuka :(



Kram Dessi

skriven
#4: Carina - inspirera

Usch vilken otur ni har i sjuksvängen...hoppas ni piggar på er!

Riktigt snygga saker de har KG Design - ljusstakarna skulle jag vilja ha ett helg gäng!

Ha en så trevlig helg som det går!

Kramen.

skriven
#5: Frida

Stackare! Ni har mina sympatier för jag vet EXAKT hur det känns. Sjukvintrar ger ytterligare en anledning att längta efter sommaren.



Hoppas hon återhämtar sig fort och att ni, trots allt, får en mysig helg.



skriven
#6: isa

Ja hade jag inte själv varit lika sjuk under detta år hade jag trott att du skojade gumman. För fy vilken otur ni har haft med alla sjukdommar. Men man får se det från den ljusa sidan ;) Nästa år kommer erat emunförsvar vara så jäkla starkt att ni aldrig blir sjuka ;) Det hoppas jag på här hemma i alal fall :P



Men va söta dem små ugglorna var till flaskorna :)

skriven
#7: KG Design

Hej! Vad trevligt att du skrivit så fint om våra produkter! Vi hittade även ett jättefint hem som verkar vara ditt (på Styleroom) och där fanns helt underbara bilder från ditt vardagsrumsbord där du arrangerat pioner och våra underlägg pastill. Jag lånar dem till bloggen, hoppas detta är okej? Länkar såklart både till din blogg och din sida på Styleroom. Ha det fint! Kram från Emmy på KG Design

skriven

Kommentera inlägget här :