Helomvändning på köksväggen

Jag hoppas att ni orkar se några fler bilder från köket och då främst väggen med Stringhyllan och tygtavlan ;-) En snilleblixt slog mig tidigare i kväll när maken varit på Clas Ohlson och köpt en efterlängtad Dymo till mig. Någonstans hade jag ju sett en smart och snygg tavla som var tillverkad med en sådan. Med hjälp av mitt goda minne lyckades jag hitta till inlägget som Emma med bloggen Hemlängtan gjort för ett par år sedan. Det är alltså helt och hållet hon som står för denna idé som jag låtit mig inspireras av.

Favoritreceptet på Rosendals kladdkaka som bakas ofta i vårt kök finns nu på vår vägg och tar lagom mycket plats. Klockan fick alltså inte komma upp denna gång, men den kanske hittar sin plats också framöver.













Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Emma

Vad roligt att jag kunde inspirera, dymo är en underbar apparat:) Hur fint som helst har ni det, tyget e ju hur snyggt som helst och tavlan blev klockren där, så snyggt:) Ha det bra, kram emma

skriven
#2: Dessi - Home and desire

Läckert! Alltid kul med lite inspiration hos andra! Och det här blev riktigt bra!



Kram Dessi

skriven
#3: af nord

Det blev ju jättebra :)

Kram

skriven
#4: pysseliten

det vart jätte fint Önska jag kunde övertala mannen att måla om vårt bord vitt i köket det ser så fräscht ut hos er :)

skriven
#5: isa

En toppen ide!! Gillar att du är så go som lyfter fram vart du hittar inspirationen. Det blev emmsan super gald över!!! Gud vad din vägg har blivit fin, den blir bara finare och finare!!! kan inte annat än älska tygtavlan och nu med resept tavlan på samma tror ajg inte attd et kan bli bättre nu. Jasså har ni sportlov nästa vecka va skönt med ledighet och mys med barnen. jag har inte fått känna ev det där än då jag har varit hemma i snart tre år med ella. Längtar så efter dagis plats nu att jag dör!!!



Hoppas att ni får en topen vecka vad ska ni göra?? har ni mycket snö kvar där uppe?? Skoter?? nyfiken.. :) tack söta för din lampkomentar du är så go!! menar verkligen när jag säger att jag lyser upp av dina komentarer. kramar P.s var rädd om ben och nacke om ni ska åka pulka och så nästa vecka ;)

skriven
#6: isa

Åååå ta med er oss :) Jag kan dra släden :P

Låter som ett dö mysigt sportlov!! Du är toppen och är så go med dina små. Nu blev jag sugen på grillkorv och varm choklad av allt jag kan tänka på.. Såg din beskrivning framför mig lite allt för klar tror jag ;) Åka i väg i slutet av veckan?? vart ska ni då? Låter som du har bra planer för varje dag. :)



Vi har stått i kö sedan ella va 1år så i snart 1,5år. fick en plats nästan direkt men tackade nej till det dagiset då det avr för långt bort våran komun är stor och jag har inget körkort. det finns vell ett 2o tal dagis bara i loppet av 1mil i radie men det är över fullt på alla. :( Så nu våntar vi på att någon ska föytta för att få en plats. Jag har varit sjukskriven innan vi fick ella så va hemma under hela gravideteten på grund av en risk grav. Så sen dess har jag varit hemma. Klättrar på väggarna snart!!!! Har jobbat 3månader sammanlagt sedan dess å vill verkligen jobba nu. men har man inte dagar kvar måste martin jobba då han känar mäst. :P

Ananrs hade jag gärna bytt med martin!! Kramar



skriven
#7: InneoUte-Malin

Bästa inredningstipsen är så här. Enkla att uppnå för en billig peng och en liten insats. Supersnyggt!!

skriven
#8: Filippa

Riktigt snyggt!

skriven

Kommentera inlägget här :