Altanen

Eftersom jag ännu inte lärt mig photoshop får ni nöja er med att scrolla, för här kommer en hel del bilder på vår i stort sett färdiga altan. Kvar att göra är att lasera i en mörkare nyans, göra ett eventuellt insynsskydd, vänta på att gräset växer upp där det tidigare låg plattor samt piffa lite till.





























Stolar - Urban, IKEA
Bord - Vanäs, Mio
Dörrstopp - Mike, Mio
Dekorationsbollar - Slite, Mio
Vita krukor - Cult Outdoor
Gummikrukor - Jysk
Bänk - stod på tomten när vi köpte huset

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Syrran

Så snyggt, vad duktiga och snabba ni varit! Får ni semester nu en stund eller är ni redan inne på nästa projekt? Kramar

skriven
#2: Sofia

Fiiint!!! Duktiga ni har varit!! :) Det ska ni vara nöjda med!! Nu får ni slappa lite! Kram!!!

skriven
#3: isa

Bra att du inte har lärt dih psh gumman!!! Då får vi njuta av större bilder och det GILLAR JAG!! Fasiken av fint det blir. Jag ser också att ni köpt en massa nya snyggingar =)

Love urban!!! Bra val hjärtat. Fasiken av din kar är duktig på att få trallen så snygg!! Längtar till jag få se fler bilder på målningen är så nyfiken på hur det kan se ut. Sen blev jag lite nyfiken på dom vita kloten!! Är det betong bollar??? Kramar

skriven
#4: Mia

Såå läckert det blev.. Superfint..

skriven
#5: Hanna - whiterainbow

SNYGGT, vart ju kanon fint :)

skriven
#6: Dessi - Home and desire

Så sjukt fint! Och bra med en liten lista om vart du har handlat det. Dörrstoppet är jag på jakt efter, Mio here I come!



Och jag gillar precis som Isa, många och stora bilder! :)



Kram!

skriven
#7: Petran på DesignInsight

galet fint!!

så himla duktiga ni varit! Och fina saker du handlat :) så kär i urban och minst en kommer flytta hem till oss inom kort. Stort och fint ni fick till det. Drömmer med om en fin trall men det blir nog på baksidan då vi har suterräng. Liten gräsmatta på framsidan hos oss! Galet att vi blir typ grannar snart!



kram

skriven
#8: Jenny

Så himla snyggt, där kommer ni kunna ha massor med mys :-) Hoppas ni har det bra och njuter ledigheten! Kram

skriven
#9: K. Stamberg

Mycket snyggt!

Tips ang foton, scrolla och Photoshop... ladda ner Photoscape helt gratis. Där gör man bildkollage vansinnigt enkelt! :)

skriven
#10: Anna (bAGus)

Men se så fint det blev!! ska nog ta en promenad med hunden någon dag så att jag får se det live! :)

skriven
#11: pysseliten

så fint det blir .Visst är det kul när det äntligen blir klart idag ska vi städa undan allt såg virke från vårtt altan bygge .

skriven

Kommentera inlägget här :