Nytt - del två

I förra inlägget visade jag några nyheter här hemma och jag tänkte spinna vidare på det temat i ett inlägg till.




Vasen har jag reafyndat på Lagerhaus och kvisten spraymålade jag förra våren efter att ha plockat den utanför mitt barndomshem. Den har fint sällskap med mina ljuslyktor i klarglas:




Ytterligare två vita reafynd från Lagerhaus.


Lyktan har jag köpt på Iittala Outlet.

En trappa ner ligger just nu en väldigt pirrig tjej och försöker somna. I morgon är det nämnligen hela sju år sedan Emmy föddes och födelsedagen ska såklart firas från tidig morgon till sen kväll. Mathias slår precis in den sista presenten och sen är vi redo för "Ja må hon leva", efter en god natts sömn förstås... Hoppas hon lyckas somna snart, men kvällen innan födelsedagen är ibland lite för spännande och pirrig minsann.

Bilder: privata

Kommentera inlägget här :