Min Mini Hayman-vinst

Jag hade ju turen att vinna en hemmagjord Mini Hayman hos DesignInsight och i fredags fick jag den hemlevererad ända till dörren. Den är så fin! Tack igen Petra! Som jag visade i ett tidigare inlägg hade jag förberett mig både genom att köpa en textilklädd sladd och en glödlampa på Clas Ohlson. Däremot gjorde jag en stor miss när det gällde glödlampan, för jag kollade aldrig hur stor den faktiskt var och i mitt tycke är den lite väl stor. Den ska bytas ut så snart jag hinner besöka Elkedjan, men den senaste veckan har varit lite hektisk på många sätt och vis.





Sen har min käre man köpt en till likadan sladd och skarvat dit en strömbrytare :-)



I dag är jag hemma med Emmy som har hosta och är allmänt hängig. Hon har fått spela dator en stund medan jag skrivit omdömen inför sjuornas utvecklingssamtal, så nu längtar jag efter att lägga mig och läsa lite med min stora tjej. Utanför fönstret skiner solen och det droppar från taket. Så skönt med känsla av ljusare tider!

Bilder: privata


Kommentarer :

#1: Emma

Så snygg den blev, grattis:) Ha det bra, kram emma

skriven
#2: Jenny

Jätteläcker :-) Visa den gärna i sitt hela perspektiv där den hänger, vore kul att se!

Krya på dottern!



Kram Jenny

skriven
#3: Sandra | Inspirera Mera

Grattis till vinsten, vad fint det blev!



Svar:

Härligt! Du behöver inte leta, om du klickar direkt på länken så kommer du dit.

skriven
#4: Carina - inspirera

Riktigt tjusigt! Jag blir minsann avudssjuk...

Hoppas lilltjejen har kryat på sig och inte smittat mamman ;)

Kramen.

skriven
#5: isa

Den fick verkligen ett fint hem Petra är så duktig!! Inte ska du byta ut lampan!!! Den är kalas bra i storleken och lampsladden var så snygg!!! Bra med en strömbrytare också.

Du ska va nöjd ;)



Oj det var en bit att åka för vågö stolen. Jag kan skrika till när den finns inne här hemma. Bor 5-10 min gång avstånd i från ikea (kungenskurva.)Så jag är där ganska ofta ;)



Hoppas att hon kryar på sig och attd et inte blir värre. Här hemam ligger vi alla tre och ynkar i förkylning.. fy atcho!!!!!!

skriven
#6: Petran på DesignInsight

ÅÅ vad fint det blev!! jag gör ett inlägg på bloggen snart =)

skriven

Kommentera inlägget här :