Från vår balkong

Under natten har det fallit en hel del pudersnö över vår stad. Vi har ju en stor balkong här på övervåningen och den måste vi (eller oftast maken) se till att skotta för att det inte ska bli för tungt. Då Mathias åkt iväg på innebandy med Emmy och jag är hemma med en snorig och lite febrig Ebba fick jag för mig att göra en insats på balkongen. Förutom att jag fick erfara att pudersnö också kan vara tung fick jag en härlig stund ute i solen och blev påmind om att vi faktiskt har rätt schysst utsikt från vår övervåning. Det är bara lätt att glömma efter många långa och mörka vintermånader.







I går kväll hade vi vänner här på middag och såklart kollade vi på mello, som enligt min smak inte bjöd på några särskilt bra bidrag. Christian Walz låt är nog den enda som jag kan tänka mig att lyssna på igen, så på så sätt var det ju bra att han inte gick vidare... Vad tyckte du om gårdagens melodifestival?
 
Ha nu en skön söndag!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: isa

Vilken utsikt!!!!!!!!!! Hahaha ja snön är löms och tung ;)

Nej men inte feber nu ebba ska vara frisk ju. :/

Låter som ni hade en trevlig kväll igår härligt!!!! Mellon var kanske inte den bästa nej men jag gillade babsan ;)

skriven
#2: gella

Gillade sånginsatsen på andra bidraget! :) Lyssnar ofta just på sånginsatsen och inte så mkt på låtarna i sig... Har assvårt att gilla en låt som sjungs dåligt... Men mello är alltid mello och är man inte nöjd så kan man ju såga! ;)

skriven
#3: Jenny

Oj vilken utsikt ni har! Vad härligt!

Jag har alltid älskat melodifestivalen och tyckte om både Sanna och Brolle igår. Så jag tyckte att rätt låtar gick vidare. :)

Kram på dig!

skriven
#4: Pysselprinsessan

Härlig utsikt! Kommer säkert mer till användning när solen värmer och termometern är på rätt sida av nollan! :)

Kramar

skriven
#5: HUSnrNIO

Härlig utsikt. Ha en fin Alla Hjärtans Dag och hoppas att hon kryar på sig snabbt.

skriven
#6: Jenny

På den balkongen måste det vara lätt att trivas!

Kram på alla <3 dag :-)

skriven
#7: Carina - inspirera

När vintern visar sig från sin bästa sida med ny vit snö och sol känns det som om man kan stå ut ett tag till faktiskt!

Mello är ju ett måste...det tycker iallafall Dottern...jag föll för Oh my God!

Kramen.

skriven
#8: Sandra | Inspirera Mera

Vad härligt med en stor balkong och vilken utsikt ni har!

skriven
#9: Liw

vilken fin utsikt, snön är ju faktiskt vacker, men långtråkig! :)

skriven
#10: Malin

Vilken underbar utsikt!!!



Svar: Ja nu har man att göra ett tag, men jag ÄLSKAR husets charm.



Kramar Malin

skriven

Kommentera inlägget här :