Snart nytt

När det gamla året går mot sitt slut och det nya snart börjar kommer också en massa ny härlig inspiration. Under jullovsdagarna har jag och Mathias städat och rensat i vårt gäst- och datarum, vilket var otroligt välbehövligt. Bara genom att få bort skräpet och ta in några nya prylar som redan fanns här hemma blev det ett helt annat rum. Från Village och Serholt kommer denna inspirationsbild på temat hemmakontor som jag kommer att ha i bakhuvudet när jag jobbar vidare med vårt arbetsrum.



Pressbild från Village.

Kommentarer :

#1: Frida

Kikar in och passar på att önska dig ett gott slut och ett gott nytt år! Kramen!

skriven
#2: InneoUte-Malin

Fin inspirationsbild! Gillar färgskalan - ja, resten också. :-)

Gott slut och gott nytt! :-)

Kram Malin

skriven
#3: Dessi at [Home and desire]

Helt underbar bild! Den här kommer jag också apa efter känner jag! Ska också göra om på vårt kontor.



GOD fortsättning vännen!

KRAM!

skriven
#4: Hanna - Whiterainbow

Kan man annat än gilla bilden? denna sparas bland min inspiration med! ska måla om i vårat kontor/gästrum/extrarum i dagarna :)

skriven

Kommentera inlägget här :