Bemärkelsedag

December känns som "min" månad då jag både firar namnsdag och födelsedag under denna mysiga julmånad. I dag är dagen när jag blir ett år äldre och kanske också klokare ;-) Hittills har jag firats av familjen, vänner, kollegor och elever. Det har trillat in grattishälsningar på både facebook och via sms, men även några telefonsamtal. I helgen blir det efterlängtat släktmys, även om jag får dela uppmärksamheten med finaste systersonen Arvid som ska döpas och han är helt klart en av mina favoriter att dela firandet med.



Bild: privat

Kommentarer :

#1: Carina - inspirera

Grattis såhär i efterskott, hoppas att allt är bra i julstressen.

Kramen.

skriven
#2: Jenny

Gratulerar! Jag håller med, bästa månaden att fylla år :-) Hoppas du haft en strålande dag!

Kram Jenny

skriven
#3: Louise

Grattis i efterskott!!

Hoppas du hade en bra dag.

Julkram

skriven
#4: Linda

Stort grattis till dig Anna! Hoppas du hade en fantastisk dag!! Kram!

skriven
#5: Hanna - Whiterainbow

Grattis i efterskott.. jag är lite efter i läsningen via bloglovin ;)



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :