Säsongens garderob

Om drygt en vecka är det härliga sommarlovet över och så här års tycker jag att det är extra roligt att fylla på i garderoben. I höst kommer jag att ha marinblått som en av mina basfärger. Favoritfärgerna i inredningen; vitt, grått och svart, finns än så länge inte så starkt representerade bland senaste inköpen.







Kläderna kommer från Vero Moda, Bik Bok, Gina Tricot och Ellos. Jag har gjort ett löfte till mig själv att jag ska försöka shoppa en mer genomtänkt garderob den här hösten i stället för att köpa ströplagg till billiga priser. Kläderna skulle jag gärna matcha med snyggingskorna som jag provade på Din Sko i dag:





Hur ser din höstgarderob ut? Har du några shoppingtips att dela med dig av?

Bilder: privata och lånad från Din Sko.

Kommentarer :

#1: Annas inspiration

Vad mycket fint du har hittat,

jag har inte ens hunnit tänka höst i klädväg...

mer än Colin då som har fått endel :)



Kram Anna

skriven
#2: Dessi - Home and desire

Läckert! Jag har inte heller hunnit kolla på kläder... jag tänker mest att jag ska gå ner mina graviditetskilon också, så jag vill inte köpa för mycket...



Kram vännen!

skriven
#3: Petran på DesignInsight

men å! Blev det så mycket :) Vad roligt!



Skulle också behöva en shoppingdag och fylla på i höstgarderoben men jag får nog låta bli ;) Nu blir det bara renovering för hela slanten! Efter den här ät och slö semestern behöver jag nog gå några timmar extra på gymmet innan jag kan köpa kläder igen ;p.



Jättekul att träffa dig idag!

Kram

skriven
#4: britta bloggar

Fint!

skriven
#5: Karin

Fina färger.



Precis sådär tänker jag också inför mina kommande klädköp, att det ska vara lite mer igenomtäkt och kunna matchas ihop mer.



Har inte köpt så mkt inför hösten, men ska ta och göra det nån dag både till mig och barnen, kul med höstkläder tycker jag.

skriven
#6: Jenny

Härligt att få förnya, det kommer hända lite pö om pö här under hösten eftersom jag börjar jobba imorgon. Då behövs plötsligt lite nytt ;-) Dock kommer första lasset kläder från H&M på posten nästa vecka, ska bli kul att se om det är nåt som passar.

Ha en fin vecka! Kram Jenny

skriven
#7: Sofia

Vad kul med nya kläder!! snygga skor oxå!

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :