Isa Form 5 år!

När jag började läsa inredningsbloggar för snart fyra år sedan upptäckte jag att många av er jag följde beställt snygga tavelmotiv från en viss Isa. Denna webbutik blev snabbt en av mina favoriter också och om jag hade haft plats på väggarna skulle jag nog ha haft fler än de tre finfina motiv som fram till nu hunnit förgylla några av våra väggar. Just nu firar Isa Form femårsjubileum och jag önskar ett stort GRATTIS till Isa och hennes webshop! Om du skyndar dig med en beställning i dag hinner du med att få 10% med rabattkoden "fem", som Isa bjuder på för att fira sitt jubileum.





Övre bilden lånad från Isas blogg och nedre bilden privat.

Kommentarer :

#1: Dessi - Home and desire

Bara ÄLSKAR Isas grejor! Vi har två tavlor och så årskalendern, love it! :)



Hoppas ni haft en skön helg gumman!

Kram!

skriven
#2: Systeryster

Nog kan du få fortsätta beställa därifrån, kan ju kanske finnas plats på våra väggar istället :p

skriven

Kommentera inlägget här :