Där vi sover

Nu är det länge sedan jag visade bilder från vårt sovrum. Det har i och för sig inte hänt allt för mycket där inne sen sist och det nyaste inköpet är bara en liten Vikis som passar perfekt på sänggaveln. Jag gillar den enkla och stilrena designen och dess värde är inte att förringa nu när vardagen börjar om. Mathias behöver väckning redan i morgon bitti, medan jag och tjejerna har ledigt till på onsdag.



















Att vardagen börjar om innebär också att vi börjar om med Icas Matkasse i morgon. Vi provade några veckor innan sommaren och blev riktigt nöjda. Det är goda, rätt enkla och varierade recept som räcker till fyra personer. Eftersom två äter mindre portioner blir det rester som fungerar antingen som lunchlådor eller middag dagen efter också. Allt som underlättar hektiska veckodagar gillar jag!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Frida

Roligt att få se sovrummet! :)



Ang ICA Matkasse så satt jag och läste på om det häromdagen. Jag är lite sugen faktiskt. Vilken variant har ni?

skriven
#2: Emma

Så snyggt, älskar den där lilla klockan, snygg och praktisk:) Jättefint sovrum! Låter spännande med matkassen, ska jag nog kika närmare på, som sagt allt som underlättar lite är ju alltid välkommet! Ha det bra, kram emma

skriven
#3: Petran på DesignInsight

Ja men där är ju lilla päronet! vi har haft äpplen och päron i vit betong också modell större. Såna har jag ;) Ja nu kommer det snart alla nyheter efter formex, nu är det ju alldeles utplockat...



Har inte sett den klockan innan! fin! Pulshängaren passade utmärkt där på väggen!

skriven
#4: Hanna - Whiterainbow

Såå fint ni har i sovrummet:)



Kram

skriven
#5: Mamma till William och prinsessan i magen :)

Snygga inrednings bilder..krma

skriven
#6: Elin

Riktigt snyggt, jag älskar svartvitt och hoppas på att få lika fint i vårt sovrum snart då vi flyttar! Mvh Elin

skriven
#7: Sofia

Mysigt sovrum!! Jättefint!!!! =)

skriven

Kommentera inlägget här :