Det växer och gror

Min mormor har ställt ihop några blommor jag gillar i fina vita krukor i ena köksfönstret hemma hos mormor och morfar. Pelargonerna har klarat övervintringen och blommar redan igen. Hemligheten lär vara äggskal...



Det växer också bra i min systers mage och i augusti ska jag bli moster för första gången :-)



I dag har det varit härligt soligt vårväder här i Norrlands inland och vi har suttit på altanen och solat i bara linne och upprullade byxor. Helt underbart! Hoppas ni har en fin påskhelg där ni är!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Jenny

Växterna såg jättefina ut - menar du att hon krossar äggskal och har i/på jorden?

Mysigt med bebis, det är kul att vara moster :-)



Glad påsk!

Kram Jenny

skriven
#2: isa

Grattis sötnos shit va häftigt att du ska bli moster och jätte kul för din syrra. Hon måste vara bra förväntans full!! Det låter som att ni har haft en klockren påsk helg!! Här hemam har vi velag i bikin fast attd et har blåst en del. Men jag vägrar lossas om att jag frös :P

För nu vill jag ha sommar värme hela våren ut!!

Maide dig om äpplena, det ska bli så kul att två ska få flytta hem till dig!!

Glömde skirva att frakten är 59 kr. Jag skcikar med en liten liten extra present också ;)

Kram

skriven
#3: Linda thelin

Hon har en lika söt mage som jag har ju.... :))

skriven

Kommentera inlägget här :