Sköna växter

Sköna Hem uppmanar oss att sätta växterna först och den uppmaningen kände jag att jag tog till mig när jag bläddrade igenom senaste numret i kväll. Under en period trivdes jag inte alls med levande växter, men med rätt växt kan ett helt rum få ett lyft. Nu har jag precis försökt lyfta en trist yta i vår hall med hjälp av en yuccapalm som stått gömd i tvättstugan ett tag. Kameran laddade ur mitt i fotograferingen, så ni får hålla till godo med bilden som inspirerade mig så länge.



Nu längtar jag efter att krypa ner i sängen med senaste pocketfyndet "Alfahannen" och efter en förhoppningsvis god natts sömn får vi se vad sköna söndag har att erbjuda. KRAM

Bild: Sköna Hem

Kommentarer :

#1: pysseliten

bilden ser inbjudande ut .Fräscht :)Och härliga färger på möblerna synd att man är för feg för att måla om hemma i den färgen .

skriven
#2: af nord

Snygg bild ;)

Kram

Helena

skriven
#3: jenny

Diggar den där bilden. Man blir glad av den:-)

Kram

skriven
#4: Annas inspiration

Vilken snygg bild,

gillar kombinationen av färgerna.



KRAAAM

skriven
#5: fia

Så snyggt med växter . Formen på bladen va jätte fina .

skriven
#6: JonnaK

Snygga växter!



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :