Cherry on top


Jag har fått ännu mer pepp nu under min hektiska skriva-omdömen-period :-) Denna gång i form av en award från fina Sofie som precis bytt namn och flyttat bloggen Syssla till Sofies Stiltje. Tack än en gång!

Uppdraget som följer med awarden är att berätta tre saker som ligger en varmt om hjärtat.

1. Min familj ligger mig självklart allra närmast hjärtat. Mathias, Emmy och Ebba men även resten av närmsta familjen.

2. Alla vänner. Just nu inkluderas mitt underbara arbetslag mer än någonsin inom denna kategori.

3. Jag är kanske ytlig, men att få strosa i affärer och göra ett eller annat inköp ligger mig också väldigt varmt om hjärtat.

Denna award väljer jag att skicka vidare till:

Jennys hus

af Nord

HUSnrNIO

Dahlarna

Malins inrednings- och renoveringsblogg


I morgon är det torsdag och det innebär föräldraledig dag. Jag och Ebba har planerat in ett besök på biblioteket eftersom hon har en treårspresent att hämta från dem. Lugnet där kommer att uppskattas, även om det är med en liten aktiv treåring jag går dit...

Kommentarer :

#1: DAHLARNA - Viktoria

TACK SNÄLLA SÖTA ANNA! Vad glad jag blir! Hoppas att du & Ebba får en riktigt mysig dag ihop! KRAM!

skriven
#2: af nord

Tack så väldigt mycket! Blev otroligt glad :) :)!! Jag får massor av inspiration av dig och tycker din blogg har det där lilla extra.

Ha en riktigt bra dag nu!

Kram

Helena

skriven
#3: HUSnrNIO

Men TACK så jättemycket=) Så glad jag blir att jag finns med i den lilla listan! Ha en underbar helg! Så skönt att ha en helg utan en massa planer. Känns som evigheter sen det var så i det här huset. Njut och ha det trevligt! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :